Avatar billede zimes Nybegynder
07. marts 2005 - 22:52 Der er 3 kommentarer

Flash med PHP og MySQL?

Jeg har kigget lidt rundt og har fundet lidt bidder hist og pist, men jeg savner lidt ordentligt gennemgang af emnet. Der må være nogen der har nogle gode uddybende links til hvordan man henter/skriver fra/til en MySQL database gennem Flash.

For en god ordens skyld har jeg styr på PHP'en og databasen. Det er bare det med at indarbejde det i Flash jeg mangler.
Avatar billede pyroman Nybegynder
07. marts 2005 - 23:35 #1
Så har du ikke kigget nok efter:

http://www.eksperten.dk/spm/597875 - fra i dag af :)

Søg på "loadvars" under fritekst søgning her på eksperten - så får du 389 svar - de fleste kan bruges
Avatar billede zimes Nybegynder
07. marts 2005 - 23:39 #2
Så jeg faktisk godt, men det er ASP der spørges til så skimmede det kun og fangede ikke loadvars som noget vigtigt. Men kan da prøve at kigge på det.
Avatar billede pyroman Nybegynder
07. marts 2005 - 23:45 #3
Du siger du kan PHP - flash er ligeglad om det er PHP eller ASP der har skrevet dataene... bare de er skrevet på den angivne måde - man kan også hente data på samme måde fra en txt-fil - eller hvilken som helt anden fil....

I stedet for at php'en udskriver en html-fil, udskriver den bare variablerne på den simpleste måde... så nemt er det