Avatar billede belle Nybegynder
07. marts 2005 - 21:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

dele trafik ud på 2 linier

Jeg har 2 internet linier tilsluttet min computer på hver deres netkort.
En CC adsl linie og en bolignet linie. begge kører DHCP

Jeg vil godt dele trafikken op således at nogen programmer / porte / protokoller kun har adgang til enten den ene eller anden forbindelse. Feks skal mit mail program kun bruge CC linien til at sende igennem.
Hvis programmet samtidig kan begrænse trafikken vil det kun være en fordel

Findes der et program der kan gøre dette?
Avatar billede kesh Nybegynder
19. marts 2005 - 23:25 #1
Mener Netlimiter kan gøre det... Men er ikke 100% sikker...:-)

\\Kesh
Avatar billede belle Nybegynder
20. marts 2005 - 17:57 #2
netlimiter kan ikke gøre det. det kan kun begrænse trafikken og kun på alle fobindelser på en gang
Avatar billede belle Nybegynder
22. marts 2005 - 19:34 #3
nå det ser ikke ud til der findes et sådan program. Måske samme spørgsmål i programmeringsopgaver kan løse det