Avatar billede nzc Nybegynder
07. marts 2005 - 21:01 Der er 5 kommentarer

alt for stor tekst over det hele

Hej

Jeg har lige fået installeret SuSE 9.2 pro og har et par problemer med teksterne der står rundt omkring i programmer og menuer osv.

se http://nzc.homepage.dk/snapshot1.jpg

Jeg kunne godt tænke mig at teksten i menuen og andre steder var ligeså lille som siden der bliver vist i firefox (se billede). Men jeg har ingen anelse om hvordan jeg gør. Har I?!

Hilsen Anders
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2005 - 21:06 #1
Du kunne jo starte med at gå i (mener jeg) edit -> preferencer -> og så starte med at indstille der
Avatar billede nzc Nybegynder
07. marts 2005 - 21:10 #2
det er nu ikke i firefox jeg vil ændre tekststørrelsen. Det er ALLE steder i SuSE da teksten er alt for stor alle steder
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2005 - 21:40 #3
OK klik på ikonet længst til venstre i procedlinien -> kontrolpanel -> skrifttyper
Avatar billede nzc Nybegynder
08. marts 2005 - 09:41 #4
havde faktisk prøvet at ændre skrifttyperne men synes ikke det hjalp. Men efter lige at ha prøvet en gang til så var det faktisk det der skulle til :)

svar venligst helgec :)

og tak
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2005 - 09:46 #5
Velkommen i "SuSE user Group"