Avatar billede langhoff Nybegynder
07. marts 2005 - 19:35 Der er 3 kommentarer

Invitation - HJÆLP (Corel Draw eller Illustrator)

Hej derude!

Er der en af jer, der har en invitation liggende i Illustrator-format eller Corel Draw format. Jeg skal nemlig bruge en invitation, som består af en halv 4 side, som bøjet sammen får det til at have en forside, to sider inden i og en bagside.

Jeg vil også gerne selv lave det, men jeg ved ikke, hvordan jeg for Corel Draw til at "dele" en halv A4 side op ?

Er der ikke en smart måde, man kan lave det på ? Jeg kan ikke få, de der templates til at virke.

HJÆLP!
Avatar billede langhoff Nybegynder
07. marts 2005 - 19:36 #1
"Jeg vil også gerne selv lave det, men jeg ved ikke, hvordan jeg for Corel Draw til at "dele" en halv A4 side op ?" (eller Illstrator for den sagsskyld"
Avatar billede bredker Nybegynder
07. marts 2005 - 22:13 #2
har du publisher , der er flere standartopsætninger du bare kan rette til
Avatar billede miss-g Seniormester
08. marts 2005 - 02:14 #3
Du behøver da ikke dele A4 siden op - sådan som du tænker.

I virkeligheden så har du din A4 side liggende, og finder så midten. Du kan der lave en hjælpestreg, så du ved hvor du venstre side er og din højre side. Og så er det da bare at gå i gang med at placere indhold.

Når du så har printet A4 siden ud, vender du papiret om, og kan der printe forside og bagside.

Til sidst bukker du papiret, og så er det som det skal være *S*