Avatar billede jdybro Nybegynder
07. marts 2005 - 19:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

"Fail to open service control manager"

Hej eksperter!

Ovenstående popup kommer frem når superbrugere, brugere eller gæst er logget på. Mig selv som admininstrator, ingen problemer.

Det skal bemærkes det først er startet efter jeg installerede trådløs access point og trådløs netkort i pc'en

Det er så snart brugere mv. lige lader pc'en stå et øjeblik uden at røre noget. Og den fortsætter og laver en hel stribe... Hjælp...

vh
jdybro
Avatar billede jdybro Nybegynder
25. maj 2006 - 21:43 #2
nuna: det er ikke dét problem jeg har (havde)
Det er D-link der er problemet - med linksys-harware er problemet ikke-eksisterende.