Avatar billede stig2005 Nybegynder
07. marts 2005 - 18:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bannder / logo ønskes

Hej.
Jeg kunne godt bruge en lidt pænere logo på min side: http://billig-scooter.dk
Logo'et, som er den grå scooter, kan jeg i sig selv godt lide. Men jeg kunne måske godt tænke mig noget tekst med på logoet - noget billig-scooter.dk feks?
Bare sådan så logoet blev mere personligt og ikke blot et billede af en scooter som kunne være på mange andre sider.

Farverne må selvfølgelig gerne passe ind, grå, lysgrå, hvid, sort, silver.

Jeg er desværre ikke selv god til grafik så jeg må ty til hjælp.

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede jesperchristiansen Nybegynder
07. marts 2005 - 22:50 #1
Meget hurtigt flækket sammen .... :)
http://www.cyberart.dk/eksperten/scooter.jpg
Avatar billede miss-g Seniormester
07. marts 2005 - 23:31 #2
http://www.nicolin.dk/div/scooter.htm

Jeg har ændret farven en smule på scooteren, så den passer i farven til siden.
Avatar billede stig2005 Nybegynder
08. marts 2005 - 00:39 #3
Hej begge to, tak for jeres gode tilbud.
Jeg må indrømme at jeg rigtig godt kan lide miss-g's forslag.

Miss-g: Kan jeg be dig om at lave et til, men hvor scooteren beholder sin farve? Bare for at se forskellen, tror jeg hellere vil foretrække dette.

Mange tak.
Mvh
Stig Sørensen
Avatar billede miss-g Seniormester
08. marts 2005 - 00:55 #4
Så er din originale scooter også røget ud på linket *S*
Avatar billede stig2005 Nybegynder
08. marts 2005 - 01:03 #5
Tusind tak miss-g, det falder rigtig godt i min smag.
Mange tak.

Ps. Har du fået point? Har aldrig brugt det her eksperten før nemlig.

Mvh
Stig Sørensen
Avatar billede miss-g Seniormester
08. marts 2005 - 01:03 #6
Tak for point *S*