Avatar billede modan Nybegynder
26. marts 2001 - 17:33 Der er 6 kommentarer

Hjælp med com port

jeg har et problem win2000
den kan godt finde mine com porte men den setter et ? ved dem og fortæller mig at (This device is no longer functioning properly and may need to be replaced.)
jeg har geninstaleret win2000 og hente servicepack fra internet HVAD KAN JEG GØRE.??
:)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
26. marts 2001 - 17:37 #1
Har du prøvet at opdatere din bios?

/per
Avatar billede allan_je Nybegynder
26. marts 2001 - 17:39 #2
har du prøvet at se om de er aktiveret i bios??
Avatar billede goulduck Nybegynder
26. marts 2001 - 17:52 #3
Er det en bærbar med infrarød? Eller har du andre \"underlige\" porte?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
26. marts 2001 - 17:57 #4
når du har prøvet alt andet, så tænk om de kunne være gået i stykker, det sker faktisk engang imellem

Det er bare et vildt gæt

//Anders
Avatar billede modan Nybegynder
26. marts 2001 - 19:47 #5
jeg skulle have sagt at det virker i windows 3.11 og win98 men ikke i win2000
Avatar billede goulduck Nybegynder
27. marts 2001 - 06:44 #6
Er det en bærbar med infrarød? Eller har du andre \"underlige\" porte?