Avatar billede lil_lil Nybegynder
07. marts 2005 - 10:53 Der er 30 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til figur!

Hej!
Er der nogen der kan hjælpe mig med at lave en figur som ligner den "ludobrik" som kan ses i flashen på http://www.mcg-software.dk/products_workflowgen.asp ? Figuren skal bruges i en Illustrator fil.
MANGE TAK.

Lil_lil
Avatar billede spe Nybegynder
07. marts 2005 - 11:17 #1
Avatar billede bill20 Nybegynder
07. marts 2005 - 11:20 #2
Avatar billede spe Nybegynder
07. marts 2005 - 11:32 #3
Jeg har lavet mine i Illustrator, så de er selvfølgelig vektorgrafik. Dog er de oploaded i gif. Men kan du bruge en af dem får du den som illustratorfil
Avatar billede lil_lil Nybegynder
07. marts 2005 - 14:03 #4
Hej Spe

Jubiii - lige nøjagtigt hvad jeg havde brug for!:-)
Ville det være for meget at forlange at få to stk (nr 1. i øverste række og nr. 1 i tredie række) jeg har nemlig brug brikkerne i flere forskellige farver.
På forhånd tak
Avatar billede lil_lil Nybegynder
07. marts 2005 - 14:39 #5
Hov - du får selvfølgelig også lige dine points:-)
Avatar billede lil_lil Nybegynder
07. marts 2005 - 14:59 #6
Sender du mig ai-filerne, Spe?:-)
Avatar billede spe Nybegynder
07. marts 2005 - 16:37 #7
Ja, du får filerne. Du må gerne få flere farver hvis du har brug for det.
Hvilken version af illustrator har du?
Avatar billede lil_lil Nybegynder
07. marts 2005 - 19:41 #8
Jeg har Illustrator CS.
Avatar billede spe Nybegynder
07. marts 2005 - 21:00 #9
Så får du filen som den er.
Figuren er lavet med effekten 3D-revolve, kender du den?
Du kan selv kopiere figuren og skifte farve.
For at gøre dette skal du bruge den hvide pil og klikke på omridset af kroppen på den højre halvdel.
Den ligger her www.illustratorworld.dk/eksperten/brik.ai
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. marts 2005 - 08:30 #10
[sorry for hijack lil lil]
Hej Spe - checker du nogensinde den email, der står i din profil herinde? Jeg har sendt 2 mails til dig, men intet hørt...?
Avatar billede lil_lil Nybegynder
08. marts 2005 - 08:40 #11
Godmorgen Spe - nu er det nok mig, der er dum ... men når jeg går ind på den adrese, du har sendt, så åbner den bare et pdf-format??! What to do??
Avatar billede lil_lil Nybegynder
08. marts 2005 - 08:46 #12
Ok .. jeg fandt ud af det! Det var mig, der var dum!! Tak for hjælpen, Spe:-)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. marts 2005 - 10:26 #13
Er det nogen fra dette indlæg, der har givet mig karmaen 0% og teksten "ak, nej"? I så fald skriv da venligst en begrundelse og en afsender, så jeg kan forholde mig til det - det andet er da for ynkeligt. I modsat fald, så beklager jeg forstyrrelsen med dette indlæg.
Avatar billede lil_lil Nybegynder
08. marts 2005 - 10:40 #14
Hej larsholmgaard.dk - jeg har ikke givet dig 0% i karma, men dit indlæg fik mig gjort opmærksom på din eksistens, og jeg har lige tjekket dit site, og må sige, at jeg synes det er vildt lækkert. Er især VILD med de illustrationer, du har lavet for Streambuster! Flot!!
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. marts 2005 - 10:43 #15
Tusinde tak for de pæne ord lil lil! :-) Det er jeg glad for at høre.

Jeg undrer mig også meget over den karmatildeling, for jeg har ikke opfattelsen af at jeg har gjort mig fortjent til den. Hvis nogen mente jeg havde gjort noget forkert, ville jeg da gerne vide det, så jeg kunne tage det til efterretning.
Avatar billede bill20 Nybegynder
08. marts 2005 - 11:45 #16
Hej, Lars jeg har fået den samme karma (08.03.05. kl.09.08)også uden begrundelse og afsender (det er bare for tyndt) men skidt jeg overlever nok 8)
Hilsen
*Bill
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. marts 2005 - 11:51 #17
Hej Bill, tak for dit indlæg - ja, jeg tror også jeg klarer den. ;-)

Men, det er jo en sørgelig udvikling for eksperten, at folk ikke kan finde ud af at omgås hinanden i en høflig tone. Jeg undres.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. marts 2005 - 11:54 #18
Hvorfor kan man ikke se tidligere karmatildelinger mere? Den, jeg engang gav til dig Bill, er ikke synlig?
Avatar billede bill20 Nybegynder
08. marts 2005 - 12:41 #19
Hej Lars
Ja meget sørgeligt.Man skulle ikke kunne give karma uden brugernavnet bliver logget
(som signatur) Så ville det sikkert blive mere brugbart. ;)
Jeg tror det er efter omlægning til ny database/server her på exp.

Mvh.
*Bill
Avatar billede spe Nybegynder
08. marts 2005 - 17:56 #20
Hej Lars, ja da jeg tjekker mail, men der er kommet et kraftigt spamfilter på, så jeg mister fra tid til anden mail der ikke er spam.
Jeg har sat din mail adresse til at være ikke spam, så prøv igen.

Jeg har ikke fået dårlig karma på dette spørgsmål (endnu i hvert fald).
Og er heller ikke mig, der har givet jer andre dårlig karma.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. marts 2005 - 18:03 #21
Hej Susan,

Jeg har lige sendt mailen igen, så håber vi det virker denne gang. ;-)

Jeg har stadig ingen anelse om den dårlige karma, eller hvad der har udløst den. Det er jo flot: Nyttesløs tilsvining uden mulighed for modtageren at reagere på det. Det er vel karmasystemet i sin smukkeste form...
Avatar billede spe Nybegynder
08. marts 2005 - 20:41 #22
Så har jeg også fået "æren" af at modtage den samme dårlige karma.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. marts 2005 - 20:46 #23
Anmelder vi det allesammen? Sådan en bruger bør bannes, ganske enkelt.
Avatar billede spe Nybegynder
08. marts 2005 - 20:47 #24
jeg har anmeldt det
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. marts 2005 - 20:51 #25
Me too. Det vil jeg ganske enkelt ikke finde mig i.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
09. marts 2005 - 20:21 #26
Øh... hvordan virker denne her 'anmeld' funktion? Er der nogen af jer andre, der har hørt noget fra en co-admin? Får man ikke en bekræftelsesmail på at de har modtage klagen?

Jeg kan se at kalp også har fået nøjagtigt den samme karma og tekst.
Avatar billede spe Nybegynder
10. marts 2005 - 11:28 #27
Jeg har heller ikke hørt fra en co-admin.
Der er flere ting der ikke virker helt på eksperten for tiden, så måske det ikke virker som det skal.
Jeg prøver igen.
Avatar billede snowball Novice
10. marts 2005 - 12:31 #28
Til info så kan I se status'en på jeres anmeldelser på http://www.eksperten.dk/coadmin/

Men som jeg skrev i den første anmeldelse spe lavede:

"Den pågældende karma overtræder ikke nogen af Ekspertens regler, så derfor vil den ikke blive fjernet. Om den passer eller ej, eller om den fair er ikke noget CoAdmins hverken kan eller skal bedømme."

Vi har desuden desværre ikke nogen mulighed for at se hvem der har lavet den pågældende karma.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede spe Nybegynder
10. marts 2005 - 13:07 #29
Jeg kan intet se på dit link snowball det er blot en side hvor der står ingen sider passer til din forespørgsel.

Lyder underligt at det ikke strider mod reglerne at give chikane karma uden begrundelsen, eller overhovedet at have deltaget i spørgsmålet, der udløste den af en eller anden helt ukendt årsag.
Avatar billede snowball Novice
10. marts 2005 - 13:21 #30
spe: Underligt, du burde kunne se de anmeldelser du selv har oprettet - f.eks. http://www.eksperten.dk/coadmin/?id=2257

Mht. karma'en, så er det jo en personlig vurdering som man kan give en anden bruger. Der er åbenbart en bruger der har læst dette spørgsmål og ikke syntes om det I har lavet i dette spørgsmål. Hvad det så kan være, kan man jo kun undre sig over.

Vi kan desværre ikke gøre noget ved det sådan som systemet er lavet nu.
Avatar billede spe Nybegynder
10. marts 2005 - 14:52 #31
snowball>>Nej jeg får stadig samme besked. Skal man bruge en bestemt browser/styresystem for at det virker?
Avatar billede snowball Novice
10. marts 2005 - 14:56 #32
Næh, burde virke i langt de fleste nyere systemer.