Avatar billede jb-bee Nybegynder
07. marts 2005 - 09:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

result: The task completed with an exit code of (1f)

Jeg har et problem med NTbackup i Windows 2003 server edition.

NTbackup bliver kørt via Sceduled Tasks hvor hvert job har et specifikt navn, og der køres dagligt 2 forskellige backups af en harddisk til en anden. Nogle af backupsne fungere korrekt, dog er der nogle som ikke gør... blandandet får jeg følgende fejl beskrivelse i logfilen.

result: The task completed with an exit code of (1f)

Har ikke kunne finde noget information omkring følgende fejl, og vil høre om andre har støt på noget der ligner, eller har taskmanager til at køre regelmæssig NTbackup.
Avatar billede pempem Nybegynder
07. marts 2005 - 19:41 #1
Jeg kan ikke umiddelbart finde andet. Har du prøvet med et andet program, såsom Veritas, Arcserve eller andre "professionelle" programmer??  Ofte er det er problem mellem "devices" og programmet. (Devices er både HD og streamers)

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;260327
Avatar billede jb-bee Nybegynder
08. marts 2005 - 08:36 #2
Nej har ikke forsøgt med nogle af de professionelle programmer. Da det grundlæggende først og fremmest er et spørgsmål omkring besparelser. Ja ved godt det ikke er et sted man spare, men først vil jeg have undersøgt problemet omkring NTbackup inden jeg giver op på det. Har endnu ikke fundet ud af hvad (1f) fejlkoden betyder men har fået det til at køre ved at genoprette jobbet i taskmanager.

Undre mig dog meget over at de ikke har nogen dokumentation på fejlkoderne.
Avatar billede pempem Nybegynder
10. marts 2005 - 19:56 #3
Jeg går ud fra, at du har lagt alle opdateringer på W2K3 srv!!
Avatar billede jb-bee Nybegynder
11. marts 2005 - 08:02 #4
yups den er helt opdateret - har fået det jeg ville til at virke, men ønsker nu stadigt hvis det er muligt at finde fejl koderne som kan opstå.
Avatar billede jb-bee Nybegynder
07. april 2005 - 12:47 #5
lukker... uden forklaring på fejlkoden