Avatar billede ader Nybegynder
06. marts 2005 - 20:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Placering af billeder

Hej Eksperter

Hvordan kan jeg, efter at have importeret en række billeder til animering, ændre alle billedernes placering på en gang?

Det virker lidt bøvlet, at skulle taste koordinaterne for hvert billede i hver frame - man må kunne tage flere på en gang?

På forhånd tak
Avatar billede ader Nybegynder
06. marts 2005 - 20:18 #1
- Jeg har nemlig 108 animationer á 24 billeder...
Avatar billede barklund Nybegynder
06. marts 2005 - 20:45 #2
Jeg tror at hvis du bare slår "Edit multiple frames" til (en af de små knapper neden under tidslinjen), trækker "edit"-håndtagene helt ud til hver ende af din tidslinje og markerer alt på scenen med Ctrl+A, så kan du manipulere samtlige billeder på én gang - hvis de altså ligger på samme tidslinje.
Avatar billede ader Nybegynder
06. marts 2005 - 20:57 #3
Den er i vinkel - tusind tak - du har lige sparet mig for indtastning af 5400 koordinater (ca)...

Smider du et svar...
Avatar billede barklund Nybegynder
06. marts 2005 - 20:59 #4
Prima ;)

Havde det ikke været én lang tidslinje havde du nok skulle ud og rode med JSFL - men det kan nu også være meget skægt :)

--
Morten Barklund
Avatar billede ader Nybegynder
07. marts 2005 - 11:12 #5
Takker endnu en gang
Avatar billede barklund Nybegynder
07. marts 2005 - 11:15 #6
Og tark for points ;)