Avatar billede jnusa Nybegynder
06. marts 2005 - 17:47 Der er 3 kommentarer

modtag sms

Jeg leder efter et program/plugin, der gør det muligt at sende/modtage sms'er via sim mobiltlf. Apple's OSX har alletiders support for dette (åbner bare adressebogen, og vupti modtager du alle dine sms derover), mens jeg umiddelbart kun har fundet programmer/plugins der gør det muligt at sende sms. Nogen ideer?
Avatar billede fommy Nybegynder
06. marts 2005 - 17:50 #1
Hvis det er en Nokia telefon er der Nokia PC Suite, der kan det du efterlyser.
Du finder det inde på hjemmesiden under den model din telefon er.
Samsung har også et værktøj til det, og det kan også hentes fra deres side.
Det kræver dog at du har en bluetooth, infrarød eller kabel forbindelse til din telefon.
Avatar billede jnusa Nybegynder
06. marts 2005 - 17:52 #2
Yeah... har bluetooth har den er parret med winxp. Siemens Suite (har Siemens S55) har umiddelbart ikke denne mulighed.. den er også ret 'tung'. Leder efter universielt program.
Avatar billede leif Seniormester
06. marts 2005 - 21:49 #3
Ved ikke om du kan bruge PDAsync til formålet !