Avatar billede bering Nybegynder
06. marts 2005 - 15:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mystisk unlock problem med Nokia 7610

Jeg har et mystisk problem med en Nokia 7610. Telefonen var tidligere sim-låst til TDC, men blev låst op. Problemet er at den nu virker fint med et CBB sim-kort eller et Orange kort, men IKKE med et Sonofon kort eller et Telmore sim-kort. Det er et problem eftersom telefonen skal bruges med et Telmore kort.

Ekspedienterne i TDC butikken har aldrig hørt om problemet før, jeg har fået at vide at jeg skal snakke med deres hotline i hverdagene. Men måske er der en ekspert herinde der kan komme med et bedre svar? Hvordan får jeg telefonen yderligere låst op?
Avatar billede bering Nybegynder
26. marts 2005 - 11:27 #1
Jeg har nu fået firmwaren opgraderet, uden at det har hjulpet noget. Jeg har også bestilt et nyt sim-kort fra Telmore, det hjalp heller ikke. Nogen bud på hvad jeg kan gøre?
Avatar billede bering Nybegynder
08. januar 2006 - 13:47 #2
Lukket