Avatar billede wave Nybegynder
06. marts 2005 - 01:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Loade anden side i tabel

jeg er kommet lidt på herrensmark... alt det der clientside / serverside giver lidt problemer..

jeg er nødsaget i en php side at skulle loade en anden side.. jeg har ledt efter en php funktion man har ingen fundet.. det er vigtigt at siden bliver loadet og ikke bare includet

Den eneste måde jeg har kunne klare det pt. er ved brug af <iframe name="iframe" src="http://domain.dk/test.php"></iframe>

Men da jeg ikke ønsker at benytte iframes må der være en smartere måde..

Javascribt ?
cgi?
PHP?
Avatar billede roenving Novice
07. marts 2005 - 13:48 #1
include i php, ssi eller andet serverside er eneste løsning udover iframes '-)
Avatar billede wave Nybegynder
07. marts 2005 - 14:09 #2
Ja sikkert i php, det svar var jeg næsten også nået frem til.. men hvad med javascript så ?
Avatar billede roenving Novice
07. marts 2005 - 14:14 #3
Nej !o]

-- javascript virker kun client-side, og kan indsætte html-koder i elementer, men altså kun, hvis de pågældende koder findes et-eller-andet sted på den side, scriptet kører i (eller noget dertil knyttet !-)
Avatar billede wave Nybegynder
07. marts 2005 - 14:18 #4
Dahm, så må jeg vel benytte iframes.. troede bare at den helt geniale løsning var lige om hjørnet... Takker & bukker
Avatar billede roenving Novice
07. marts 2005 - 14:20 #5
-- og jeg takker for point ;~}