Avatar billede aej Nybegynder
05. marts 2005 - 21:03 Der er 4 kommentarer

Hvordan skal koden være

Hej
Den nederste del virker perfekt (henter side fra nettet, men den øverste del, som skal hente en lokal side har jeg problemer med, jeg har sat 3 spørgsmålstegn lige der hvor jeg mangler det rigtige, det er ikke nok med sidens navn.html

Håber meget på hjælp
Hilsen aej
dhtmlMenu = new NavBarMenu(70, 0);
dhtmlMenu.addItem(new NavBarMenuItem("Startside", "???"));
myNavBar1.addMenu(dhtmlMenu);

dhtmlMenu = new NavBarMenu(100, 150);
dhtmlMenu.addItem(new NavBarMenuItem("Nyhedsbreve", ""));
dhtmlMenu.addItem(new NavBarMenuItem("2005", "http://dynamicdrive.com"));
myNavBar1.addMenu(dhtmlMenu);
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2005 - 21:16 #1
Nu findes der jo dusinvis af menuer på http://dynamicdrive.com, det ville hjælpe meget hvis du skrev hvad det var for en menu du arbejder med
Avatar billede aej Nybegynder
05. marts 2005 - 22:05 #2
Ja selvfølgelig da, her kommer den Top Navigational Bar II,
jeg har også lidt problemer med den forsvinder når jeg klikker på en af menuerne, jeg ville gerne have at den blev liggende.
Avatar billede aej Nybegynder
05. marts 2005 - 22:24 #3
Jeg har klaret problemet nu med en lokal side det virker åbenbart først rigtig når siderne bliver oploadet.
Men angående menuen som forsvinder, jeg har prøvet at ligge det i en ramme ovenover, men så ligger menuerne under rammen nedenunder.
Hilsen aej
Avatar billede olebole Juniormester
06. marts 2005 - 07:44 #4
<ole>

Hvis du bruger frames, skal du ud på nettet og finde en menu, der er beregnet til brug med frames ... de er betydeligt mere sjældne. Man kan nemlig ikke få et lag til at gå ind over en frame-kant  ;o)

/mvh
</bole>