Avatar billede mannik Nybegynder
05. marts 2005 - 17:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

XP tager magten - flere printerproblemer

Hej exp.

Nu fik jeg endelig installeret min printdriver. Den virkede også fint nok indtil jeg genstartede min PC så finder den ny hardware og sætter den rigtige printdriver (printer) offline, og det skal den ikke! jeg kan så ikke få lov til at sætte den online igen. Hvad gør jeg?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. marts 2005 - 01:54 #1
Prøv at slette din printer igen og genstarte. Lad XP installere det den vil.
Gå herefter ind og opdater den printer xp har installeret med den rigtige driver.

Så burde den holde op med at finde ny hardware.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. marts 2005 - 11:25 #2
Løste det problemet ?
Avatar billede mannik Nybegynder
22. marts 2005 - 12:46 #3
Ja og nej, ja fordi det funker lige nu men nej fordi XP stadigvæk installere en kopi af printeren ved opstart. Ja den gør det kun en gang og kun hvis jeg fjerner den der er installeret i forvejen af XP. Så der er hele tiden en 1220 samt en 1220 kopi. Men jeg kan da udskrive bortset fra bestemte sider fra acrobat reader 7.0
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. marts 2005 - 17:39 #4
Ok, hvis du kan leve med det er det jo fint, ellers må du lige sige til hvis vi skal gå dybere ind i problemet.
Takker ihvertfald for point :)