Avatar billede mrhc Nybegynder
05. marts 2005 - 15:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Regel i Outlook 2003

Jeg har email aliaser fra TDC til hele familien.
For at skille mailen op så de lander på des respektive familiemedlemmers pc'ere har jeg før hen opsat regler i outlook express om at man ikke skal hente de andres post på serveren. Dette gjorde jeg ved at bruge reglen - hent ikke post fra serveren da indeholder blabla navne i til linjen. Det har fungeret ganske glimrende men nu har vi efterhånden fået installeret outlook 2003 på alle pcerene og da kan jeg ikke lave denne regel. Er der nogle der kan hjælpe med ideer eller forslag?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2005 - 15:39 #1
mrhc> feedback.... ----> http://www.eksperten.dk/spm/531777
Avatar billede mrhc Nybegynder
05. marts 2005 - 15:49 #2
> John Stigers < Hvordan lukker jeg ovennævnte spørgsmål ?
Avatar billede mrhc Nybegynder
17. januar 2006 - 22:55 #3
til john stigers
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. januar 2006 - 22:57 #4
http://www.eksperten.dk/spm/531777 - læg selv et svar og accepter dette.
Avatar billede mrhc Nybegynder
17. januar 2006 - 23:02 #5
Prøv du lige at lægge et svar - nu tror jeg den er feset ind
Avatar billede mrhc Nybegynder
17. januar 2006 - 23:03 #6
Hvorfor kan man ikke give points til en kommentar?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. januar 2006 - 08:05 #7
Fordi man kun kan give point til svar ;)
Nej, det er fordi man normalt kommenterer indtil det vides om det man skriver kan bruges - derefter beder spørger om svar, som så accepteres