Avatar billede ekspertenabc Nybegynder
05. marts 2005 - 14:28 Der er 2 kommentarer

XP på bærbar

Hej jeg har lige investeret i en gammel IBM thinkpad med eksterne drev (A: og D:)

de bliver begge plugget til via pcmia slotsne og gør at jeg har store problemer med at boote på dem..

Kan det overhovedet lade sig gøre at boote på PCMIA?
eller er den eneste løsning at købe en usbenhed og boote på den?

På forhånd Tak
ABC
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2005 - 14:39 #1
Hvis din BIOS understøtter boot på USB, ja (hvis ikke du kan sætte din bios op til at den skal "try other devices for bootsektor"
Avatar billede ekspertenabc Nybegynder
05. marts 2005 - 14:45 #2
Det er som om der ikke kommer strøm på de enheder der er tilsluttet pcmia porten før windows er bootet. den supporten faktisk try other.. men der er ingen strøm på enhederne :(