Avatar billede quantic Nybegynder
26. marts 2001 - 14:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

problem med inet forbindelse pppd ?

Jeg et Eicon diva T/A modem, som er sat op til en cybercity forbindelse, den ringer og fint nok op, og der står noget med \"logging on to network\", det står der så et øjeblik. Hvorefter jeg får en fejlmeddelelse om at pppd ikke fungere... jeg lavede en debug log af problemet :

pppd[722] pppd 2.3.11 started by root, uid 0
pppd[722] Terminating on signal 15
pppd[722] Using interface ppp0
pppd[722] Connect : ppp0 <--> /dev/ttyS1
pppd[722] Connection terminated
pppd[722] Exit.

Nogle gode ideer ?????? Jeg er gavmild med de point, hvis det gør en forskel. =)
Avatar billede zhark Nybegynder
26. marts 2001 - 14:54 #1
Nu er det noget siden jeg har brugt modem (har router og kabel forb.), men jeg mener du under opkaldsforbindelsen skal slette hak i \"log på netværk\" og kun have hak i tcp/ip
Avatar billede staaland Nybegynder
11. juli 2001 - 14:15 #2
Jeg har i lang tid kørt med eicon diva t/a og CC som udbyder. jeg kan formodentlig godt løse dit problem, men skal lige bruge lidt mere info om dine ppp settings, og så skal jeg have fuldt output fra logs.
Avatar billede quantic Nybegynder
17. november 2001 - 19:02 #3
Nå.. Skidt med det så :D