Avatar billede jan1954dk Nybegynder
05. marts 2005 - 13:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mapper på skrivebord

Mine mapper på mit skrivebord har fået en baggrunds farve sådan uden jeg har lagt den ind, men hvordan fjerner jeg den igen..Jeg håber at mit spørgsmål kan forståes for jeg kan ikke selv finde fejlen :-) Med venlig hilsen jan1954dk
Avatar billede Slater Ekspert
05. marts 2005 - 13:35 #1
Hvilken baggrundsfarve? Er det sådan en grålig nuance, der dækker baggrunden og gør mappen udvasket i farverne?
Avatar billede jan1954dk Nybegynder
05. marts 2005 - 13:47 #2
Ja nu er den men til at starte med var den blå så den lyse farve er en jeg selv har lagt ind.
Avatar billede rango Nybegynder
05. marts 2005 - 14:52 #3
Hejsa Jan1954 - højreklik på dit skrivebord, vælg egenskaber og dernæst fanebladet Temaer, sæt det til windowsXP. Klik på anvend, og gå derefter ind under fanebladet skrivebord, og vælg det baggrundsbillede du gerne vil anvende - klik på OK, og så skulle de kanter være væk!

(Jeg har selv lavet samme "fajl" en milliard gange, og det var ovenstående metode der løste mit problem) :) ...håber det er et svar du kan bruge.
Avatar billede jan1954dk Nybegynder
05. marts 2005 - 15:03 #4
Tak for dit fine svar - det var lige noget jeg kunne bruge.
Så hermed får du de 15point - håber ikke jeg også kommer til at lave samme fajl 1 milliard gange :)