Avatar billede baruch90 Nybegynder
05. marts 2005 - 09:23 Der er 6 kommentarer

Fejl ved afinstallering af program.

Hej alle sammen.

Det er sådan at min computer konstant gik i stå og windows kunne ikke starte op pga. fejl. Jeg startede det derfor op i fejlsikret tilstand og lavede systemdannelse, hvorefter det kørte igen. Problemet opstod formodentlig ved en afinstallering af spillet Roller Coaster Tycoon, men nu da jeg prøver at afinstallere det igen, opstår der en fejl pga. forskellige filer som SET63B1 og alle mulige andre SET filer.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
05. marts 2005 - 10:26 #1
Avatar billede baruch90 Nybegynder
05. marts 2005 - 11:30 #2
Det virker ikke, men tak for forsøget.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
05. marts 2005 - 12:22 #3
Er der rester i kontrolpanel/fjern programmer ?

Prøv at manuelt fjerne alt (mapper/filer) der har med RCT at gøre.
I tidliger nævnt RegCleaner
[Værktøjer][RegOprydning][Kør dem alle] - arbejder - vælg alle elementer - Fjern
(Forudsat du har valgt DK som sprog)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
05. marts 2005 - 12:23 #4
<baruch90>: Imens ka' du lige checke op på dine GAMLE tidliger spm.:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_2=on&spm_creator=baruch90&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp (Gule flag) - der er svar som venter på dig !!!
Avatar billede baruch90 Nybegynder
05. marts 2005 - 13:35 #5
Det virker stadig ikke
har slettet temp filer men det virker ikke
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. marts 2005 - 07:44 #6
Hmmm... blev du klogerer ???