Avatar billede ebe Praktikant
05. marts 2005 - 09:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Spammer TDC ?

Jeg fik i går en uopfordret reklamemail fra TDC direkte i min TDC postkasse  (til kundenummer@post.tele.dk), og jeg synes det er noget værre gris.

På den ene side raser spam-diskussionen, der ofres formuer på spamfiltre m.m., og TDC kører uden om deres egne filtre direkte i min postkasse.

Jeg synes også, at TDC groft udnytter sin i forvejen monopolagtige postition, ved at tillade sig spam, hvor det er forbudt for alle andre!

Er det kun mig som synes det? Eller er det slet ikke spam?
Avatar billede screem_brille Novice
05. marts 2005 - 09:22 #1
Uden at vide om du har sagt ja til at modtage nuhedsbreve og andet relevant information, er det umuligt at sige om det er spam eller ej (du kan nemt have sagt ja til mails da du opretttede dit abb.)
Avatar billede ebe Praktikant
05. marts 2005 - 09:24 #2
Det kan jeg desværre ikke huske, men der må være en masse tdc kunder herinde, som ved det.
Avatar billede screem_brille Novice
05. marts 2005 - 09:26 #3
Skal andre kunder kunne vide om DU har sagt ja til nyhedsbreve ?
Avatar billede ebe Praktikant
05. marts 2005 - 09:27 #4
nee, men jeg er nok ikke så forskellig fra de fleste andre *lol*
Avatar billede sascha Nybegynder
05. marts 2005 - 11:06 #5
Er mangeårig adslkunde hos TDC og jeg modtager kun hvad jeg har bedt om
Avatar billede ebe Praktikant
05. marts 2005 - 11:08 #6
sascha>> sådan har det også været hos mig i mange år. Det startede her på det sidste.
Avatar billede compdok Nybegynder
05. marts 2005 - 17:43 #7
Kun 1 gangw i begyndelse har de spurgt om jeg var tilfredse med min TDC internet forbindelse, ellers har jeg ikke modtaget noget fra dem.
Avatar billede 477 Nybegynder
05. marts 2005 - 23:14 #8
Er hos TDC og jeg modtager kun hvad jeg har bedt om.

Hvorfor syntes du  at TDC groft udnytter sin i forvejen monopolagtige postition, ved at tillade sig spam, hvor det er forbudt for alle andre.
Mig bekendt har TDC ikke monopol, så hvis du er utilfreds,så skift dog  til et anden udbyder.
Jeg kommer fra Tele2, og det kan ikke anbefales, jeg er godt tilfreds med TDC.
Avatar billede ebe Praktikant
05. marts 2005 - 23:28 #9
TDC sidder på hardware, så de andre (også Tele2) betaler dyre penge til TDC for at bruge deres kobber. Der har bl.a. lige været en del polemik i radioaviserne om at det danske internet er et af verdens dyreste, fordi TDC er ublu med priserne.
Jeg skifter ikke, fordi jeg har en mailserver, en webserver, en ftp-server og forskelligt andet som gerne skulle blive ved med at køre uden afbrydelser.
Avatar billede ebe Praktikant
06. marts 2005 - 13:38 #10
lukker