Avatar billede winkler Nybegynder
05. marts 2005 - 01:27 Der er 6 kommentarer

"menuen" filer.

Hej!´

Her den anden dag da jeg åbnede word var min menu filer væk oppe i værktøjs linien. Er der nogen der ved hvordan jeg får den tilbage?

/winkler
Avatar billede doit Nybegynder
05. marts 2005 - 01:47 #1
er det værktøjslinjerne du mener?
Avatar billede winkler Nybegynder
05. marts 2005 - 01:50 #2
ja den hvor der også er "rediger" "vis" "indsæt" osv
Avatar billede doit Nybegynder
05. marts 2005 - 01:58 #3
øv - den var værre...;-) Jeg ville jo nok køre en reparation på office, det burde klare det for andre muligheder er der vist ikke så vidt jeg erindrer.
Avatar billede jkrons Professor
05. marts 2005 - 09:58 #4
Hvis de øvrige værktøjslinier stadig er der, kan du højre klikke på en af dem og vælge Tilkpas. I fanebladet Værktøjslinier, kan du sætte flueben ved Menulinje.

Hjælper det ikke, så se her

http://word.mvps.org/faqs/apperrors/MissngMenusEtc.htm
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2005 - 12:41 #5
højreklik et tomt sted oppe i alt det grå. Hak i Standard og i Formatering.
Avatar billede jkrons Professor
10. marts 2005 - 15:12 #6
Fik du dine menuer tilbage?