Avatar billede frankmichellehansen Nybegynder
04. marts 2005 - 23:40 Der er 7 kommentarer

Afspilning af film

Jeg har en film liggende på en cd jeg kan ikke afspille den da det er en .dat fil hvilke program skal jeg bruge til at afspille den i....
Avatar billede boxer Nybegynder
04. marts 2005 - 23:45 #1
Burde mediaplayeren ikke kunne afspille den? Højreklik på filen og vælge "afspil med/åbn med" og vælg så windows mediaplayer.
Avatar billede frankmichellehansen Nybegynder
04. marts 2005 - 23:47 #2
jo det kunne den tak for det men hvordan laver jeg den om til vcd
Avatar billede boxer Nybegynder
05. marts 2005 - 00:03 #3
Jeg har godt nok aldrig prøvet, men jeg er ret sikker på at du kan gøre det med Nero. Du kan downloade en prøveversion på www.nero.com eller du kan prøve at kigge efter et frewareprogram har http://www.download.com/3120-20_4-0.html?qt=burn+vcd&tg=dl-20
Avatar billede screem_brille Novice
05. marts 2005 - 09:10 #4
En dat fil, er faktisk det format der benyttes til VCD, så den skal sikkert ikke konverteres, blot ligges i det rigtige bibliotek, når den skal brændes.
Avatar billede mrtias Nybegynder
05. marts 2005 - 20:07 #5
Og det rigtige bibliotek er video_ts
Avatar billede boxer Nybegynder
12. maj 2005 - 22:18 #6
Kan spørgsmålet lukkes?
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 03:25 #7
Kunne man måske forvente noget feedback ?