Avatar billede venenzo Nybegynder
04. marts 2005 - 20:43 Der er 5 kommentarer

Win XP vil ikke hente .exe-filer

Hey.

Win XP vil ikke hente .exe-filer. Hvorfor? Og hvordan ændrer jeg det?

Venligst Rikke
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2005 - 20:44 #1
Disable din firewall
Avatar billede venenzo Nybegynder
04. marts 2005 - 20:47 #2
Og hvordan gør jeg det? Og hvilke konsekvenser har det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2005 - 20:48 #3
Er du sikker på du ikke får en gul linie nedenunder adresselinien som du skal klikke på for at hente filen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2005 - 20:50 #4
Hvis du disabler din firewall er maskinen vidtåben for hackere, spyware og andet snavs.
At disable din firewall vil jeg sige er en absolut nødløsning!
Avatar billede milter Ekspert
04. marts 2005 - 20:54 #5
Eller prøv det her:

IE > Funktioner > Internetindstillinger > Sikkerhed > Internet > Brugerdefineret niveau > Rul ned, til du kommer til "Filoverførsel" og sæt hak i "Aktiver" > OK.