Avatar billede kakke Nybegynder
03. marts 2005 - 20:31 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Forum/Portal med artikler

Skal bruge en portal eller en et forum som skal bruges af personer som er med i en eller flere grupper på sitet. Disse grupper skal have mulighed for at diskuttere og skriver sammen og oploade filer med tekst. Der må gerne være en telefonbog/medlemsliste, diskussion forum. Kun medlemer af en gruppe skal kunne se afsnit som tilhøre gruppen. Endelig skal der være nogle områder som skal kunne ses af alle besøgene. Websitet skal bruges ret hurtigt. gerne omkring påske. hvis muligt.Jeg har ingen kommerciel interesse overhovedet.
Avatar billede kakke Nybegynder
03. marts 2005 - 20:35 #1
For mig er det ligemeget om det bliver lavet i asp eller php.
Jeg har et webhotel, men skal når sitet er klar have sittet flyttet til andet domæne. Det er naturligvis også vigtig at der laves en stykke grafisk arbejde. De 200 point er for programmet eller programmeringen. jeg giver gerne 150 point for designet alene i et andet spørgsmål som jeg så oprettet til formålet
Avatar billede mobiscope Nybegynder
03. marts 2005 - 21:59 #2
Du tror da ikke selv der er nogle der vil lave det for nogle sølle point.
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
04. marts 2005 - 09:22 #3
Avatar billede kakke Nybegynder
04. marts 2005 - 18:45 #4
ved jeg ikke jeg håber da på at en flink person vil installeret et php program og lave opsætningen.Måske er jeg naiv

Vi kan da dele opgaven op. sådan at der gives 200 kr for installation og 200 point for opsætning og endnu 200 point for tilpasninger. samt 200 point for design
Avatar billede kakke Nybegynder
04. marts 2005 - 18:49 #5
jakobsynder kan du hjælpe med det?
Avatar billede binde Nybegynder
05. marts 2005 - 08:27 #6
kakke >> Det er *meget* brugervenligt og let tilgængeligt. Prøv selv.
Avatar billede kakke Nybegynder
05. marts 2005 - 23:37 #7
ja men ikke for en som ikke har forstand på det. Jeg er ikke it mand
Avatar billede kakke Nybegynder
07. marts 2005 - 08:20 #8
Hmmm jeg kommer ikke videre på den her måde.
Avatar billede kakke Nybegynder
07. marts 2005 - 21:45 #9
hjælp mig lige..
Avatar billede kakke Nybegynder
08. marts 2005 - 09:09 #10
lukker spm for at åbne et nyt....som skal hjælpe mig.