Avatar billede mariaf Juniormester
03. marts 2005 - 18:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søger oioxlm fil, der er ok og godkendt

Jeg får fejl på mine oioxlm-filer på validatoren i linie 1 tegn 40. Ligeledes er der fejl i syntaksen på felter, hvor der kan være data, men ikke er det - i følge BGbank. Så for at komme videre, så mangler jeg en godkendt oioxlm-fil, så jeg kan se hvad der er galt.
Andre, der har haft problemer med oioxlm-filer fra XAL?
Avatar billede jolly91 Nybegynder
13. marts 2005 - 22:37 #1
hvis ikke du bruger den nyeste definition fra MBS (hotfix1) får du fejl, det er noget med et mellemrum. ligeledes er der mange mangler i det frigivne format i sær til notat, sámlefakturering OCR linier m.v. Giv mig eller broholm et ring eller en mail i morgen så har vi da en løsning. For øvrigt kommer der en ny hotfix fra MBS omkring den 18/3
Avatar billede mariaf Juniormester
18. april 2005 - 22:04 #2
Det var valideringsværktøjet, der var defekt. Filen var god nok - sikke et arbejde for ingenting.