Avatar billede remaal Nybegynder
03. marts 2005 - 15:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Internet side med booking funktioner

Er der nogle form for skabaloner eller programmer på internettet over opbygningen af booking sider?

eller er der nogle som har mod på dette, siden skal i grove træk have de samme funktioner som QXL.dk bare ikke auktions delen.

Jeg har planer om at lave en side med booking funktioner, samt meget andet.

jeg ved at det er et stort projekt, men man har vel lov til at håbe.

MVH mail@qtrading.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. marts 2005 - 15:35 #1
hey, jeg skal lige høre om jeg forstår dig korrekt, for nu skriver du booking. men QXL er jo en auktions side.

mener du et system hvor folk kan oprette varer til en fast pris, ala www.dba.dk?
Avatar billede remaal Nybegynder
03. marts 2005 - 19:34 #2
Nej! det skal ikke være en auktionsside, det skal være en for for booking af plads. grunden til at jeg skriver samme funktioner som qxl er at der ligger mange funktioner bag auktionssiden, så som til/fra valg af div. mails, udskrivning af faktura, personlig bruger flade, betalingssystemet, OSV.
MVH Rene´
Avatar billede punnishment Nybegynder
03. marts 2005 - 21:58 #3
det er såmen en meget god ide, problemet er bare at skaffe kontakter (indhold!).
Hvordan vil du lokke store firmaer til at give dig opdaterede oplysninger om bilettens tilstand, og hvordan vil du skabe en direkte forbindelse mellem hvertenkelt stort firma der arrangere større events så der direkte kan bookes fra din side?
Avatar billede remaal Nybegynder
03. marts 2005 - 22:32 #4
Det er ikke biletter som skal sælges.
Avatar billede areon Nybegynder
03. marts 2005 - 23:26 #5
Hvad er det så om man må spørge.. Gør jo projektet lidt mere konkret og lettere at svare på..
Avatar billede peterkopi Nybegynder
04. marts 2005 - 02:40 #6
Her finder du et komplet bookingsystem http://enthrallweb.com/detail.asp?ProductID=16
Avatar billede remaal Nybegynder
04. marts 2005 - 06:35 #7
Det er rigtigt at spørgsmålet ville være mere konkret, men det ændre ikke meget på funktionen. alle produkter som der skal bookes på bliver oprettet af mig, og har ikke noget med andre firmaer at gøre, så det skal ikke flættes sammen med andre systemer.
Avatar billede remaal Nybegynder
24. juli 2005 - 00:43 #8
ikke nogle svar som kunne bruges.
Avatar billede plazm Nybegynder
24. juli 2005 - 00:47 #9
blev det til noget ? :)
Avatar billede remaal Nybegynder
24. juli 2005 - 08:59 #10
Ja! den er under opbygning, af et firma som jeg fandt frem til af andre veje.