Avatar billede mobius6 Juniormester
03. marts 2005 - 15:22 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Back-up Bedst?

Hej E's

Efter endnu en gigantisk røvtur (XP partition som fågger...igen)
må jeg simpelthen gøre noget ved min Back-up rutine.
Jeg har indtil videre blot brændt en almindelige data CD eller 3, en gang om ugen. (som så lige smuttede og koster mig 12 dages arbejde, buhuuu ;()

men hvad er det fede, smarteste, hurtigste, sikreste, nemmeste???

Hvad & Hvorfor?
Avatar billede mrtias Nybegynder
05. marts 2005 - 20:01 #1
Jeg vil sige at det er at købe en ekstern harddisk (som Maxtor OneTouch), den er beregnettil backup, da man bare kan trykke på 1 knap på harddisken og så tager den backup, klart nemmeste og hurtigste måde. Men heller ikke helt billig. Gav 2000 kr for ca. 200Gb, men så er den også flot. Og kører meget hurtigt.
Avatar billede mrtias Nybegynder
05. marts 2005 - 20:02 #2
Har også selv sådan en, som jeg bruger til backup :]
Avatar billede mobius6 Juniormester
11. marts 2005 - 20:11 #3
mrtias, tak for svar det lever dog ikke helt op til hvad jeg håbede
"fede, smarteste, hurtigste, sikreste, nemmeste"

måske det hurtigste, men jeg har lidt "problem" med at back-up og original disk under back up er direkte forbundet, det gør det hverken fedt eller sikkert ;)

men jo det er måske en nemmeste løsning 2000.- er dog lige i überkanten.

lader lige pørgsmålet stå et par dage endnu

tanx so far...
Avatar billede mobius6 Juniormester
01. april 2005 - 20:30 #4
okså