Avatar billede kuch_r Nybegynder
03. marts 2005 - 14:01 Der er 1 kommentar

Hvordan laver jeg dette om når jeg starter min pc

Hejsa allesammen! jeg har li fået et nyt bundkort Asus p4c800-e deluxe og fået sat raid til og installeret xp, så det hele kører egentligt meget godt.MEN når jeg starter min pc op så starter den med at køre Fasttrack 378 hvor den leder efter ide device og lige bagefter viser den den raid kombination jeg har lavet og at man kan trykke ctrl+f for at lave den om......Mit spørgsmål lyder så....Kan man ikke lave det her om så den bare starter med at loade ind i xp helt fra starten af?????? håber i ka hjælpe....
Avatar billede b.b Nybegynder
03. marts 2005 - 14:36 #1
der er forskellige indstillinger i BIOS hvor du En-/Disable hvad den skal vise af info i opstarten. Kender desværre ikke lige din BIOS, men det plejer at stå ret indlysende når man først kommer derind