Avatar billede brix66 Nybegynder
03. marts 2005 - 12:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Brugers navn er inkorrekt efter der bliver lagret på netværksdrev

En bruger opretter et word dokument. I dette dokument er "Markering" sat til i menuen VIS. Desuden er værktøjslinien "Korrektur" også vist.

Bruger skriver og foretager ændringer af det skrevne og disse ændringer står i bobbel i venstre side. Hvis musen holdes over selve ændringen, kommer navn på bruger frem. Og dette navn er i overensstemmelse med brugers navn.

Når bruger så efterfølgende gemmer på et netværksdrev ændres dette navn til en tidligere brugers navn.

Usermanager, regedit, exchange m.m.m. er tjekket for tidligere brugers navn. Alt står med den nye brugers navn.

Har været på Microsoft hjemmeside og læse en artikel om ovenstående, men det har ikke kunne løse problemet.

Jeg er i hvert fald kommet frem til at det ikke er lokalt på maskine, men på netværket det gamle navn stadig spøger, men hvor?

/Brix
Avatar billede brix66 Nybegynder
03. marts 2005 - 15:45 #1
Jeg lukker igen.
Avatar billede brix66 Nybegynder
03. marts 2005 - 15:46 #2
Lukker