Avatar billede hadi2003 Nybegynder
03. marts 2005 - 11:54 Der er 1 kommentar

access pointen vil ikke give ip adresser til klienter

jeg har en accesspoint med en bygget router (ravo 54G) jeg har nulstillet den og gav den et ip nr der starter med 10. den virkede godt før men nu efter de nye indstillinger så  kan den ikke give ip adresser til klienter. accesspointen er synlig og signalet er udmærket men der kommer en gul trekant ned på processlinjen når man forsøger at etabliere forbindelse, så forsvinder signale, vi er i tvivl om hvad skal den nye standard gatway skal være, er det dhcp serverens nr eller default gateay nr. er det rigtigt at en access point skal have et internet ip adresse som starter f.eks med 194. det er et problem der haster, håber i har en god løsning,
Avatar billede hadi2003 Nybegynder
07. marts 2005 - 10:30 #1
er der ingen der vil svare eller kan løse mit problem.det haster