Avatar billede choco Nybegynder
03. marts 2005 - 10:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

glemt admin pass

Hey alle eksperter...
Jeg har et lille problem, jeg skulle fjerne pass på admin på en anden maskine da jeg ikk kendte den og jeg brugte et program som jeg har brugt før...
men så idag gik der helt kage i det... enten er admin blevet fjernet eller oz har den lavet noget helt andet men lige meget hvad jeg gøre så siger den at brugernavn eller pass er forkert og den anden bruger der er på har kun brugerbegrænsninger...
hvad kan jeg have gjordt og kan man gøre noget uden at skulle om installere det hele???

Håber i kan hjælpe
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. marts 2005 - 10:34 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
03. marts 2005 - 10:41 #2
Avatar billede choco Nybegynder
03. marts 2005 - 11:05 #3
triple-x > det virker som noget der er til at forstå... men den virker bare ikk før jeg havde tænkt mig at bruge penge på fuld version... du har vel ikk en crack til det, jeg skal jo kun bruge det den her ene gang så gider ikk lige bruge penge på det...
vejmand > ja det program du henviser til er det program som jeg har brugt som lavet lort i det hele...
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. marts 2005 - 11:07 #4
for det første deler vi ikke cracks ud her på eksperten :) da disse ikke er lovlige, så det må du selv ud at finde hvis du ønsker sådan et.

Derudover har jeg ikke selv erfaring med programmet.
Avatar billede choco Nybegynder
03. marts 2005 - 11:14 #5
ups sorry...
har oz kigget men kan ikk finde noget... men jeg kan ikk rigtig finde ud af om det virker før jeg kan komme i gang med at bruge det... så der går nok lidt tid inden jeg finder ud af noget....
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. marts 2005 - 11:16 #6
jeg kender desværre ikke andre programmer, så du må vente og hører om andre har bedre ideer
Avatar billede choco Nybegynder
03. marts 2005 - 11:19 #7
det må jeg gøre....
Avatar billede j.andreasen Nybegynder
14. marts 2005 - 17:40 #8
gå i fejlsikret tilstand lav dine ting om her
Avatar billede casparsen Nybegynder
12. maj 2005 - 09:32 #9
Prøv at søge efter Ultimate Boot cd  -  der skulle være tools til det du mangler
Avatar billede pilfinger Nybegynder
06. februar 2007 - 04:59 #10
Du Henter dette program og lægger det på en floppy disk så kan du komme ind..

http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/

Ok. du skal taste starte med at taste filstien til winnt. men hvis du ikke kan huske den skal du bare klikke enter og derefter spøger programmet dig om hvad du vil der skal du skrive 1 hvis det er password du vil kigge på og se hvad de er... skriv det ned du skal bruge admi password er det øverste på listen skriv det ned tag disken ud boot op igen og skriv passwordet og wupti du er på igen