Avatar billede skater-4-ever Nybegynder
03. marts 2005 - 09:46 Der er 13 kommentarer

Problemer med brænding på Verbatim x8

Hej jeg har et problem som jeg håber at få svar på...
Jeg har lige købt en Plaxtor (PX-712A/SW-BL). Som dvd medier har jeg købt DVD-R verbatim x8 fra nierle.de... Jeg bruger DVDShrink v3.2.0.15 til at lægge ind på harddisken med og dvdclone2 til at brænde med.. Når jeg brænder en dvd kan jeg godt afspille den i min dvd afspiller men min computer kan ikke læse skiven igen.. Jeg har før brugt DVD-R verbatim x4 skiver som jeg også købte hos nierle.de uden problemer... og så vidt jeg ved har jeg ikke ændret noget på min computer siden jeg købte de nye DVD-R verbatim x8 skiver.

Kan det tænkes at min brænder ikke kan brænde på verbatim skiver?? Eller er der måske noget andet galt?
Håber der er nogle som kan hjælpe...
Avatar billede boxer Nybegynder
03. marts 2005 - 09:51 #1
Har du før været i stand til at  afspille en brændt DVD film på din PC?
Jeg bruger Nero og jeg har nemlig aldrig været stand til det. Kun på DVD afspilleren er det muligt.
Avatar billede skater-4-ever Nybegynder
03. marts 2005 - 09:54 #2
Ja jeg har brændt omkring 100 skiver uden problemer.. det er det som er så underligt
Avatar billede norbert Nybegynder
03. marts 2005 - 09:58 #3
Og du afspiller den naturligvis på brænder-drevet?
Avatar billede skater-4-ever Nybegynder
03. marts 2005 - 10:01 #4
nej jeg kan overhoved ikke læse dem i computeren... Hvis jeg tager dvd skiven ud og lægger den i min dvdafspiller kan jeg se dem fint nok.. kan bare ikke arbejde med dem på computeren... Jag kan ikke tage backup af mine backups... Det er det som er så underligt... Jeg har også prøvet nero og det er det samme problem... Der er seriøst mærkeligt
Avatar billede f-l-j Nybegynder
03. marts 2005 - 14:04 #5
Hva sker der hvis du brænder med en lavere hastighed?
Avatar billede skater-4-ever Nybegynder
04. marts 2005 - 08:22 #6
Der har jeg prøvet på.. jeg brænder normalt med 1-2,4 speed og lige fedt hjælper det. Har prøvet at brænde i nero og Clonedvd2... Jeg mistænker skiverne for at være af dårlig kvalitet!!!
Avatar billede boxer Nybegynder
04. marts 2005 - 09:57 #7
Verbatim hører ellers til i den bedre ende.
Avatar billede skater-4-ever Nybegynder
06. marts 2005 - 19:05 #8
Ja det mente jeg også... det var derfor jeg købte dem. Jeg har købt nomame cd´er nu og de virker... Det er seriøst nogle skod skivger verbatim. De kan ikke anbefales
Avatar billede norbert Nybegynder
06. marts 2005 - 19:09 #9
Jeg kan ikke forestille mig andet, end at du har været død-uheldig med dine Verbatim'er. Jeg har brændt omkring 2-300 uden en eneste fejlbrænding. Men det hjælper naturligvis ikke dig ;-(
Avatar billede boxer Nybegynder
12. maj 2005 - 22:23 #10
Kan spørgsmålet lukkes?
Avatar billede skater-4-ever Nybegynder
14. maj 2005 - 12:14 #11
Ja
Avatar billede boxer Nybegynder
14. maj 2005 - 12:43 #12
Hvis du vil give point til nogle af dem der har forsøgt at hjælpe, skal du bede vedkommende om et svar.
Hvis du ikke har fået et svar og en løsning på problemet, kan du tage pointene selv.
Du giver/tager pointene ved at markere et navn (når der er svaret) og trykke på acceptér.
Avatar billede boxer Nybegynder
26. september 2005 - 12:47 #13
?