Avatar billede rozz Nybegynder
02. marts 2005 - 21:20 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

nyeste driver til geforce fx go 5350

hejsa. har en notebook med nævnte grafik kort. jeg kan bare ikke finde en driver af nyere dato. har prøvet nvidia med uden held og også medion, som er mærket på min bærbare

kan nogen hjælpe?
Avatar billede thomas_ladefoged Nybegynder
02. marts 2005 - 21:23 #1
Hvis du bare gølger denne guide har du din driver på få min.
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
Avatar billede rozz Nybegynder
02. marts 2005 - 21:28 #2
joe deeee...
----
NOTE: GeForce2 Go, GeForce4 Go and GeForce FX Go mobile processors are not supported in this driver. Please contact the notebook's manufacturer for graphics drivers for your notebook PC
Avatar billede rozz Nybegynder
02. marts 2005 - 21:35 #3
så den kunne jeg ikke lige bruge..
Avatar billede thomas_ladefoged Nybegynder
02. marts 2005 - 21:44 #4
Hmm..
Har søgt på nvidia's hjemmeside. Jeg har ikke engang kunne finde et kort der hedder Geforce FX Go 5350... Måske er det et anden kort? tjek evt dette link: http://www.nvidia.com/page/products.html
Avatar billede rozz Nybegynder
02. marts 2005 - 21:49 #5
det underlige er at de ikke har nogle drivere til deres go xxxx kort. at de skriver de er op til producenten afmin notebook at udgive driver... det kan da vel ikke passe
Avatar billede thomas_ladefoged Nybegynder
02. marts 2005 - 22:01 #6
Egentlig giver jeg dig ret i at de burde have en klar guide til drivere til alle deres produkter på deres hjemmeside. Men prøv atr surfe lidt rundt på www.medion.com/dk Der er noget driver opdatering til grafikkort
Avatar billede nopsen Ekspert
02. marts 2005 - 22:38 #7
som både nvidia og ati skriver på deres side, så skal grafik driverne hentes hos producenten af din bærbar.
Avatar billede thomas_ladefoged Nybegynder
02. marts 2005 - 22:44 #8
Men hcis man læser detaljerne på medions hjemmesider står der at de pågældende drivere ikke understøtter Geforce GO chippen!!
Avatar billede thomas_ladefoged Nybegynder
02. marts 2005 - 22:44 #9
hcis*hvis
Avatar billede nopsen Ekspert
02. marts 2005 - 22:48 #10
gå ind på producentens hjemmeside, søg under support eller downloads på den modelbetegnelse du har, så kommer alle driverne frem som passer til den model, dette gælder for alle bærbare.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
03. marts 2005 - 01:40 #11
Prøv at kigge her:

http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1002

Det er kun en beta driver, men kører uden problemer sammen med en 6800LE her.
Avatar billede nopsen Ekspert
29. april 2005 - 17:23 #12
lukketid?
Avatar billede rozz Nybegynder
03. maj 2005 - 12:33 #13
sorry for sent svar