Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2005 - 20:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køler på grafikkort larmer

Hey, som overskriften lyder så larmer kørleren på mit grafikkort. Det larmer faktisk så meget at man næsten ikke kan holde ud at sidde ved computeren. Jeg har prøvet at køleren for støv men det har ikke hjulpet.

Mit grafikkort er et gammelt: Riva TNT (PCI)

Nogen der kan hjælpe mig med problemet?

Hilsen

Andreas
Avatar billede bjuhl Nybegynder
02. marts 2005 - 20:42 #1
Køb en ny køler.
Avatar billede thomas_ladefoged Nybegynder
02. marts 2005 - 20:45 #2
Lejerne i blæseren er nok ved at være slidte. Måske er det tid at skifte grafikkort? At dømme efter dit nuværende kort bruger du ikke din computer til spil. Prøv og se om der er noget dette kort falder i din smag: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=116306
Avatar billede gl.k. Nybegynder
03. marts 2005 - 01:54 #3
Bundkortet har vel ikke noget onboard grafik også?
Ellers:
Lav et lille hul i midten af blæseren, hvis du kan det og så en dråbe madolje i det...

Ellers prøv helt uden blæser.....

I div. forum (fx.: dk.marked.privat.edb.intern), vil du kunne få et PCI grafikkort for brevporto allerede.
Avatar billede bjuhl Nybegynder
03. marts 2005 - 08:08 #4
Jeg vil nok ikke anbefale at kører uden blæser.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
05. marts 2005 - 06:11 #5
Og jeg vil ikke anbefale at købe en køler, da det slet ikke kan svare sig...

Any news?