Avatar billede gere Nybegynder
02. marts 2005 - 19:05 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Intel Pro Wireless 2200bg problem

Hej

Jeg har problemer med at få mit trådløse netværk op at køre.. Jeg har en Belkin 54g router, og mit netkort er indbygget i min nye bærbare fra GreenData (Intel Wireless Pro 2200bg). Jeg har prøvet både med den software der følger med, som installere noget Intel PROset/Wireless software. Og det virker som om at den ikke ved om den skal bruge windows indbyggede eller det PROset software... Når jeg prøver at aktivere det i PROset softwaren får jeg flg fejl: INTEL PRO/Wireless netværkstilslutning er fortsat deaktiveret. Brug hardwarekontakten til at aktivere den... (Er der en kontakt et sted på computeren jeg skal trykke på eller??)

Håber nogen kan hjælpe... Jeg har forsøgt alt software mæssigt synes jeg..
Avatar billede kapper_det_er_mig Nybegynder
02. marts 2005 - 19:09 #1
Du skal nok tænde dit trådløse netkort...hvis du har en manual til computren kig i den..normalt plejer man at skulle holde FN tasten nede på bærbaren også trykke på en af F tasterne med et trådløst symbol...på min fars computer sidder der en sepereat knap over tasteturet der slår det til...
Avatar billede gere Nybegynder
02. marts 2005 - 19:16 #2
tusind tak... Det var alt jeg skulle vide... Føler mig pænt dum.... Håber du har fået point for det, ellers skriv det lige... Så skal jeg kæmpe for at du får dem... Er længe siden jeg har været her, så kan ik huske hvordan jeg giver dem....
Avatar billede kapper_det_er_mig Nybegynder
02. marts 2005 - 19:25 #3
neden under denne tekts er der en boks hvor du kan acceptere svaret....du markerer mit navn i boksen ved at klikke på det også trykker du accepter..så får jeg pointe..
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. marts 2005 - 19:34 #4
Nu skal du ikke stirre dig blind efter den knap - det er 1. gang jeg hører om en sådan knap :)

Har du været i enhedshåndtering og aktivere det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. marts 2005 - 19:36 #5
ps. kapper_det_er_mig> brugeren har været på eksperten i 2 år mere end dig - mon ikke han ved om han skal acceptere el ej? ;)
Avatar billede leif Seniormester
02. marts 2005 - 19:41 #6
john_stigers -> Der er på flere bærbare en knap på kabinettet hvor man kan tænde og slukke sit trådløse netværk.
Avatar billede leif Seniormester
02. marts 2005 - 19:42 #7
john_stigers -> Jeg ved i hvert til fald at der har været på alle de bærbare jeg har haft i hånden med indbygget trådløst netværkskort.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. marts 2005 - 19:49 #8
Det har ikke været på en eneste af dem jeg har haft i hånden - men det er da muligt, det er bare langt fra standard.
Avatar billede leif Seniormester
02. marts 2005 - 20:03 #9
Kan jeg lokke dig til at nævne bærbare hvor det ikke er ? Jeg er nysgerrig, da HP evo, Zepto og Abook har knapperne !
Avatar billede kapper_det_er_mig Nybegynder
02. marts 2005 - 20:15 #10
John stigers> hvorfor skriver du det når han skriver  "Håber du har fået point for det, ellers skriv det lige... Så skal jeg kæmpe for at du får dem... Er længe siden jeg har været her, så kan ik huske hvordan jeg giver dem....??"??
Avatar billede kapper_det_er_mig Nybegynder
02. marts 2005 - 20:16 #11
og den knap til at acceptere..sådan husker jeg det iværtfald....