Avatar billede lippe Nybegynder
02. marts 2005 - 17:16 Der er 3 kommentarer

Betting system

God aften.

Jeg har en ide` til et gambling site, og jeg ville så blot høre jer der ude, om der var nogle der kendte nogle steder man kan finde koden til at opstille et betting system ala det de har på tips.dk unibet osv.

Det må meget gerne kunne funke sammen med mambo (php)
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. marts 2005 - 17:18 #1
jeg tvivler lidt på du får sådan en kode gratis, men hvis du er interesseret i at få den udviklet er du velkommen til at kontakte mig
Avatar billede lippe Nybegynder
02. marts 2005 - 18:38 #2
Når man kan finde så meget andet så burde det også være muligt at kunne finde noget som det her som man evt kan arbejde virdre på.

Med hensyn til at få kodet det ved "pro" så er det ikke en mulighed, da jeg ikke har og ikke vil smide så mange penge i noget som er et fritidsprojekt ;=)
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. marts 2005 - 18:39 #3
prøv evt at søge på www.hotscripts.com de har som regel mange gode ting :)