Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
02. marts 2005 - 11:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SME opsnapper mine mails

Hej,
er det muligt at sørge for at min SME server ikke opsnapper mine mails på vej ud? Jeg har en ekstern SMTP-server jeg ønsker at benytte...

Problemmet er at SME serveren sjældent kan finde ud af at aflevere mail's.

Kom gerne med en "kogebogsopskrift" da jeg er relativt grøn til linux
Avatar billede brascoe Nybegynder
13. marts 2005 - 22:47 #1
Kan du ikke præcisere hvad du mener med at SME sjælent kan finde ud af at aflevere mails. For normalt kan den eller også kan den ikke.

Der er ALDRIG noget midt imellem.

Prøv evt. at dumpe en logfil her.

/ Brascoe
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
15. marts 2005 - 09:56 #2
Jeg har fundet ud af at det er i perioder den ikke fungerer, periodens længde kan være alt fra 2 timer til 2 døgn. Jeg er mere eller mindre på ferie for tiden så har ikke adgang til den før end på fredag...
Avatar billede brascoe Nybegynder
15. marts 2005 - 10:48 #3
Du kan bare henvende dig, når problemet er noget du rent faktisk vil have løst :-)

Hvem er din udbyder?

Hvad forbindelse er du på?

/ Brascoe
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
15. marts 2005 - 10:49 #4
Bor på kollegie så min udbyder er noget der hedder MultiNet og det er en 32mb shared-lines forbindelse jeg sidder på...
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
20. april 2005 - 00:06 #5
--LUKKET--