Avatar billede henrik-ettrup Nybegynder
02. marts 2005 - 10:16 Der er 9 kommentarer

Tjen penge her hvis du er en asp haj

HEj jeg vil gerne have et odds system ligesom www.ahot.dk/odds/
altså hvor man ikke spiller med penge bare med point. Skriv din email hvis du kan lave dette så finder vi jo nok en pris :)

på forhånd tak
Avatar billede kalp Novice
02. marts 2005 - 10:19 #1
kom med din email.. har enten præcist det eller et som skal tilpasses meget lidt.
Avatar billede henrik-ettrup Nybegynder
02. marts 2005 - 10:24 #2
teamlotto6@hotmail.com
Avatar billede kalp Novice
02. marts 2005 - 10:39 #3
nevermind.. det blevet slettet.. har sendt en ref til dette spørgsmål til en ven som måskekan lave det. (hvis ikke andre kan på E)
Avatar billede kalp Novice
02. marts 2005 - 10:40 #4
Det bliver i PHP hvis det er .. er det ok?
Avatar billede henrik-ettrup Nybegynder
02. marts 2005 - 10:40 #5
okay tak!!
Avatar billede henrik-ettrup Nybegynder
02. marts 2005 - 10:41 #6
det er helt oki.. bare det samme.. så man kan logge ind og odds på 10 kampe og man kan se stillingen bagefter..
Avatar billede kalp Novice
02. marts 2005 - 10:45 #7
ok.. har du msn så vil han gerne skrive til dig der... og afvis lige mit svar her:)
Avatar billede henrik-ettrup Nybegynder
02. marts 2005 - 10:47 #8
henrik@sport.dk
Avatar billede areon Nybegynder
02. marts 2005 - 11:07 #9
Vil også gerne give dig en uforpligtende tilbud på ovenstående løsning i det sprog du ønsker. php, asp eller .net.

Jeg kan kontaktes på ts@net4you.bg