Avatar billede offline Nybegynder
25. marts 2001 - 23:50 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Let løsning til afsendelse af HTML mails

Jeg efterlyser en løsning der samtidig med at være en mailingliste også er en slags WYSIWYG editor til at lave HTML mail-kampagner.

Med andre ord et værktøj der gør det muligt for en IKKE-webdesigner at lave en kampagne-webside, og sende denne til flere modtagere på samme tid.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. marts 2001 - 23:52 #1
Avatar billede hoejrup Nybegynder
25. marts 2001 - 23:52 #2
Hvis du ikke er webdesigner, så bliver resultatet sjældent godt.

/per
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. marts 2001 - 23:54 #3
Avatar billede hoejrup Nybegynder
25. marts 2001 - 23:55 #4
Du søger sikkert en god editor:

http://www.superdownloads.com.br/download.cfm?stats=1848

/per
Avatar billede offline Nybegynder
26. marts 2001 - 03:29 #5
Jeg er webdesigner, men det er ikke mig der skal lave mail-kampagnerne.
Det er en salgs-person der ikke ved noget om HTML.
Derfor efterlyste jeg noget WYSIWYG.
Faktisk er det nok mere et program som PageMaker eller InDesign der skla bruges, men der skal være mailinglist faciliteter indbygget.
Avatar billede grabit Nybegynder
30. marts 2001 - 12:06 #6
Du skulle installere outlook express 6.0 den har det hele indbygget! eller prøve www.7step.com [updatemadeeasy] som har email funktion!
Avatar billede offline Nybegynder
30. marts 2001 - 13:55 #7
outlook express 6.0!
Hvor kan jeg hente den?
(kunne ikke umiddelbart finde den på Microsoft.com)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
09. august 2001 - 15:35 #8
det kan du ingen steder..den er indbygget i win xp som kommer på gaden i næste måned i usa (ifølge comon.dk)

tak for point :)

www.fotx.net/kimrosgaard