Avatar billede mrg Nybegynder
02. marts 2005 - 10:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Apple AirPort med AirTunes

Hej,

Jeg er faldet over Apples AirPort med AirTunes, og da jeg har stereoanlægget stående ved siden af mit ADSL stik virker det attraktivt.

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/90310/wo/iZ551YsWhHKK3R3uCN42fjP7sUM/1.0.11.1.0.6.25.7.11.2.3

De skriver i beskrivelsen at man kan spille Itunes trådløst - men jeg kan vel forhåbentlig også høre netradio osv ? Nogen der kender produktet eller har en mening ?

Tak
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
02. marts 2005 - 10:20 #2
Ellers er der jo andre muligheder. Se evt. http://www.eksperten.dk/spm/585257.
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
02. marts 2005 - 10:35 #3
Jeg var selv tæt på at købe en Netgear MP101, som også har netradio og et stort og letlæseligt display. Men den faldt pga. manglende understøttelse af WPA kryptering, som jeg har på mit trådløse net. Men der kommer vel en update på et tidspunkt...
Avatar billede mrg Nybegynder
02. marts 2005 - 11:23 #4
Tak - det gør jo så at man ikke gider eje AirPort...

Hvad kan denne ? http://www.buynet.dk/acatalog/index_Audio____TV_video_DVD_produkter_37.html
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
02. marts 2005 - 11:27 #5
Den kan flytte et radio/tv-signal mellem f.eks. en DVD afspiller og et TV i et andet rum. Den kan muligvis bruges til at flytte et radiosignal mellem en line-out på lydkortet og et anlæg, men det er jeg ikke 100 på...
Avatar billede mrg Nybegynder
02. marts 2005 - 11:29 #6
Ok - blev bare lige lidt nysgerrig - håbede lidt at der endelig var kommet en trådløs tv-antenne (jeg har meget langt fra kabel-tv-stikket til tv'et!)...

Det er altså en trådløst Scart forbindelse ?

Netgear virker ret snedig ...
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
02. marts 2005 - 13:33 #7
Ja, det kan man vel godt kalde den - trådløs scart (clever...).

Ja, Netgear er jeg ret hooked på også, men som sagt.... WPA, ØV.
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
03. marts 2005 - 10:03 #8
Har du fået det du spurgte om, eller ønsker du mere/flere indlæg? Jeg tillader mig at kaste et svar, hvis du skulle mene min indsats er point værd... :o)

Have a nice one...
Avatar billede mrg Nybegynder
03. marts 2005 - 11:22 #9
Hej P,

Ja, jeg har fået en masse hjælp. Nu skal jeg så bare overveje om MP101 er noget jeg tør satse på - disse tilbagemeldinger går jo meget fra top til bund: http://reviews.cnet.com/Netgear_MP101/4852-6739_7-30671310.html?tag=uolst

Men, som en af mine venner sagde, køb den nu bare, og så kan du fortælle os andre om det virker :-)
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
03. marts 2005 - 11:25 #10
Og det kan jeg jo kun være helt enig i. Det kunne jo være rigtigt spændende at høre om den faktisk kan holde det den lover (og det er jo altid godt at få testet noget for andres penge... ;oD  ) Glæder mig til at høre mere, gerne i denne tråd, hvis du finder ud af noget...

Ha' en go' dag.