Avatar billede dkfora Nybegynder
02. marts 2005 - 09:26 Der er 9 kommentarer

2 spørgsmål

Hvad syntes i om dette disgen ? det er bygget op fra en alm template hvor jeg så har lavet alt det grafiske om bare på samme frames. det har taget mig lidt lang tid men jeg er selv tilfreds så ville bare høre hvad i herinde syntes om det ? og en anden ting er: hvordan får man nogle medlemmer til et forum ? jeg vil bare hører hvad jeg gør galt siden der ikke rigtig er så mange på mit forum.

jeg håber i kan hjælpe mig

se forumet og design her: www.dkfora.dk

mvh: Nikolaj
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
02. marts 2005 - 09:32 #1
Det ser vældigt pænt ud - let mettallisk, men det er vel meningen.
Jeg mangler dog en formålserklæring: hvad vil du med sitet? hvorfor eksisterer dette forum? hvad får man ud af at være med?
Jeg mangler 'det' der skal til, for at jeg skulle melde mig til...
Blot min ydmyge kommentar.
Avatar billede dkfora Nybegynder
02. marts 2005 - 09:41 #2
ja dette forum er jo bare er fristed for alle,, der er debatte rom alt mellem himmel og jord men jeg kan bare ik finde ud af hvor og hvordan jeg får det ud på forsiden ?
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
02. marts 2005 - 09:47 #3
Så kan det jo være svært at lokke folk til: 'alt mellem himmel og jord ' er nok for bredt. Internettet er jo netop kendetegnet ved, at man kan 'bore sig ned' i forskellige nicher, og der rammer du jo nok for bredt.
Avatar billede dkfora Nybegynder
02. marts 2005 - 09:50 #4
ja der er en del med Musik, Film, alt om pc'er og nyheder og politik er det for bredt ?
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
02. marts 2005 - 10:32 #5
Tror jeg - det er de færreste mennesker, der kan overskue så mange emner. Det ender derfor let med at blive overfladisk - og interesserer man sig for en række emner, vil man nok hellere deltage i forskellige specialfora, end et samlet. Men det er jo bare min holdning. Det kan være at andre ser vidt forskelligt på det...

Held og lykke med dit forum.
Avatar billede dkfora Nybegynder
02. marts 2005 - 11:26 #6
jeg har indkrædset det lidt nu til 8 emner det er jo trods alt de foras brugerne nu bruger :P men er det bedre nu der er kommer nu intro på siden ? www.dkfora.dk ?
Avatar billede dkfora Nybegynder
02. marts 2005 - 11:26 #7
ny * intro ups
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
02. marts 2005 - 13:24 #8
Arm, det hjælper da - nu er det mere overskueligt og nemmere at se hvad du tilbyder.
Avatar billede dkfora Nybegynder
02. marts 2005 - 22:36 #9
oki er der mere jeg kan gøre ? syntes ikke det helt fanger aligevel ?
nogle der kan hjælpe mig med et nemt flash program ? eller bare en kode til at smide en swf fil på en php side ? den fulde kode plz :P