Avatar billede dilling Nybegynder
24. oktober 1999 - 21:43 Der er 35 kommentarer

Windows 2000

Hvad er den seneste version af windows 2000 og hvor kan jeg finde den på nettet. Kan man overhovedet downloade den
Avatar billede cyberesben Nybegynder
24. oktober 1999 - 22:19 #1
den seneste version er Release Candidate 2 og kan fås hvis man er betatester hos MS eller hvis man får den til en messe eller noget...

Man kan ikke downloade den lovligt og i øvrigt fylder den også 3-400 mb pakket.
Avatar billede spacey Nybegynder
24. oktober 1999 - 22:35 #2
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
25. oktober 1999 - 00:02 #3
hvad med et Build nummer Cuberesben????
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 1999 - 12:12 #4
Er der nogen der vil brænde det ?
Avatar billede kongen Nybegynder
26. oktober 1999 - 14:10 #5
windows 2000 release candidate er build 2128.

du kan bestille det på:

http://www.microsoft.com/danmark/products/windows2000/order.asp

den koster dog 410,-

men jeg ved ikke om man skal være et eller andet....men prøv.

jeg har den, men vores firma er også mcsp.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. oktober 1999 - 19:34 #6
lalle og spacey>> kan i ikke lade være med at bruge eksperten som warez board?

jeg er sådan set lige glad med hvad i laver men lad være med at gøre det h er
Avatar billede kongen Nybegynder
27. oktober 1999 - 08:31 #7
Det er selvfølgelig Release Candidate 2 hvilket jeg åbenbart missede
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. oktober 1999 - 13:57 #8
dilling>> hvad har du gang i.. se din info:

Jeg er en wanabe internet nerd
18 år og ved lidt om alt i emnet pc
Cyberesben arbejder sammen med mig i vores
Software koncern

1. ja du er wannabe
2. du er ikke 18 år
3. jeg arbejder ikke sammen med dig
4. du har ingen software concern!

og så har du bare at komme forbi med min spil-cd i dag!!! jeg skal bruge den man
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 1999 - 16:18 #9
ER der nogen der vil brænde RC 2 ?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. oktober 1999 - 17:03 #10
lalle og lallemanden>> FAT DET! det her er ikke et warez board!
og desuden skulle du tage at skrotte et af dine brugernavne
Avatar billede spacey Nybegynder
28. oktober 1999 - 00:17 #11
cyberesben>>>
Jeg spurgte ikke efter warez, jeg gav ham blot en hjemmeside adresse, det har du vist også tidligere gjort i andre spørgsmål.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
28. oktober 1999 - 01:30 #12
t50.com er en lidt skummel side at hente ting fra... ikke?
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 1999 - 14:44 #13
Har du den fulde adresse til t50.com ?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. oktober 1999 - 13:22 #14
lalle>> den kan du nok selv regne ud....
Avatar billede lalleboy Nybegynder
31. oktober 1999 - 16:53 #15
Selv regne ud ? Halvdelen er ren og skær SEX og den er umulig at finde ! Hvad er adressen ?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
31. oktober 1999 - 17:16 #16
lalleboy>> t50 er en side lavet af nogle folk som gerne vil tjene penge på porno og som lokker de besøgende med massevis af ulovlige programmer som næsten aldrig kan hentes alligevel...

altså en stor gang fup
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 1999 - 19:07 #17
PIS PIS PIS, hvor dan helvede skal jeg ellers få det fra ?

MVH

LLLLBBBBBBBBBBMMMMMMMMMMMMMM!

FOR DA SATAN !!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
31. oktober 1999 - 19:46 #18
du har 3 muligheder:

1. smut ud her fra og hen til et sted hvor man beskæftiger sig med ulovligheder
2. vent til den kommer i butikkerne
3. køb den hos MS
Avatar billede tomb3 Nybegynder
02. november 1999 - 23:10 #19
Den nyeste version af Windows2000 er på stående fod: Professional Interim Build 2151 (Pre RC3)

Du kan ikke købe eller skaffe den legat. Desværre ;-(
Det er kun nogle betatestere der får den. Den eneste måde at få den er altså via piratkopiering ! SLUT ...

Avatar billede tomb3 Nybegynder
02. november 1999 - 23:13 #20
upz.. skaffe den legalt.
Avatar billede Slettet bruger
03. november 1999 - 08:35 #21
Har du den ?
Avatar billede tomb3 Nybegynder
03. november 1999 - 14:32 #22
tja... men da denn debat ikek må omhandle warez vil jeg ikke sige mere - sorry, men mit svar er rigtigt !
Avatar billede soren15 Nybegynder
05. november 1999 - 19:58 #23
Du kan købe win 200 ved mig for 100 kr-. på en brændt cd hvor du selv betaler frankering...

Det er BETA 3.. Den rigtige udkommer først den 17 februar 2000... Og det er kun den engelske.. Den danske vil komme lidt efter... De havde elelr lovet den ville komme inden nytår 1999 men den bliver forsinket.. Ellers skulle det være mulig at downloade hele win 2000 hos microsoft men man skal udfylde en MASSE formularer og LOVE at man melder tilbage om eventuelle fejl...

Forresten er t50.com ejet af en amerikaner som jeg "tilfældig vis" har på min ICQ liste og t50.com er ingen prono side men en top side for specielt warez som er en kompliseret form for kriminaltet....
Avatar billede soren15 Nybegynder
05. november 1999 - 20:01 #24
Mail mig på DarkDream@sol.dk hvis der er nogen der vil købe den BETA 3 som virker udemærket men er SVÆR at instalere og der kan være bøvl med internettet...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. november 1999 - 20:37 #25
købe?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. november 1999 - 20:37 #26
og så endda en gammel lortet BETA3?
Avatar billede tomb3 Nybegynder
06. november 1999 - 14:20 #27
Cyber> gammel huh ?
soren15> Du er selv uden om hvis du bliver busted !
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. november 1999 - 14:41 #28
er beta3 ikke gammel?
Avatar billede tomb3 Nybegynder
06. november 1999 - 20:26 #29
Cyb> jo... sorry !
Det er RC3 der er den nyeste
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. november 1999 - 21:40 #30
hehe ja

narren prøver at tjene penge på at sælge en beta af noget og så oven i købet en ældgammel beta, og så her inde hvor alle kan se det... godt det ikke er mig
Avatar billede Slettet bruger
07. november 1999 - 12:40 #31
Jeg har hele tiden spurgt om RC3 ikke Beta 3 for den har jeg haft i evigheder så jeg giver cyberesben og tomb3 ret !

NARERØV !
Avatar billede mr.mads Nybegynder
19. november 1999 - 13:06 #32
Hvis du køber Technet plus, modtager du samtidig alle beta'er. Jeg får den gratis men alle kan købe det for 3500,- incl. et års abonnement.
Mvh
Mads
Avatar billede lybecker Nybegynder
21. november 1999 - 18:38 #33
Kontakt MS og sig at du skal bruge W2000 til et studie projekt, så for du det gratis!!!
Jeg gjorde det i Oktober!!

/Lybecker
Avatar billede stonie Nybegynder
12. december 1999 - 16:19 #34
Hej Dilling

Skynd dig ned i nærmeste kiosk/bladforhandler og køb det nye
PC WORLD Nr. 22 til 54,50. Du får en cd med ved dette køb som indeholder win2000 pro uk RC2. Jeg kører selv denne version og den "sparker røv".
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. november 2000 - 16:43 #35
Jeg har Build 2195 - men nu er det jo heller ikke i Beta fasen mere! :O)