Avatar billede hhlundgaard Nybegynder
01. marts 2005 - 15:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

billeder skal ikke hentes før en mouserover aktiveres.

Hvordan laver man et script der ikke henter billederne ind ved onload, men først når man fx laver en onmouseover?

Jeg bruger dette script til at lave den smarte popup.
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex5/popinfo.htm
Avatar billede hhlundgaard Nybegynder
01. marts 2005 - 15:13 #1
Det er bla for at undgå at folks linjer bliver belastede af at skulle hente en række billeder ned de måske ikke vil se.
Avatar billede hhlundgaard Nybegynder
01. marts 2005 - 15:24 #2
fx noget i den stil dba.dk bruger når de viser thumbs af diverse billeder ved hjælp af en mouseover
Avatar billede hhlundgaard Nybegynder
11. marts 2005 - 19:31 #3
jamen da