Avatar billede javanewbie Nybegynder
01. marts 2005 - 14:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

JTable og newline

Jeg har et JTable som rummer nogle data, der er hevet ud af en database.

Et af felterne er et tekstfelt som bl.a. indeholder indtil flere newline, og det viser JTable ikke så godt. Selv om jeg gør rækken højere, viser den stadig det hele i een lang streng, som så bliver klippet af, fordi kolonnen ikke er bred nok.

Er der noget jeg kan gøre ved det?
Avatar billede sbm Nybegynder
01. marts 2005 - 15:34 #1
Jeg mener du er nødt til at lave en custom CellRenderer, som så kan nedarve fra JTextArea. Derefter skal du sætte den korrekte højde på den enkelte række.

Jeg har desværre ikke noget eksempelkode, men hvis du har behov for det, kan jeg smide det her når jeg kommer hjem engang i aften.
Avatar billede javanewbie Nybegynder
01. marts 2005 - 15:35 #2
Ok. Jeg prøver at kigge på det.
Avatar billede javanewbie Nybegynder
12. april 2005 - 12:41 #3
Undskyld jeg ikke har været retur før nu. Jeg fandt faktisk noget brugbar kode, og det blev gjort som du foreslår. Smider du et svar?
Avatar billede sbm Nybegynder
12. april 2005 - 15:11 #4
Naahhh. Behold du dem bare. :-)
Avatar billede javanewbie Nybegynder
12. april 2005 - 15:12 #5
Ok så :-)