Avatar billede susannef Nybegynder
25. marts 2001 - 21:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sammenlign to ark

Jeg har to ark i Excel:
Januar
Februar

Med følgeden felter:
Varenummer (a)
Varetekst (b)

Mit problem er som følger:

Hver måned kommer der nye varenumre, og eksisterende varenumre er slettet, så arket februar indeholder ikke de samme varenumre som januar, nogle er forsvundet, og nye er kommet til.
Kan man få excel til at gøre opmærksom på slettede numre, samt nye varenumre?
25. marts 2001 - 21:52 #1
Hej Susanne
Jeg har lavet et tilføjelsesprogram til Excel, som kan sammenligne to kolonner, og fortælle hvilke værdier, som eksistere i den ene men ikke i den anden og omvendt. Hvis du skriver din e-mail adresse, så skal jeg sende dig det.
Mvh Flemming
25. marts 2001 - 21:52 #2
Der medfølger iøvrigt en vejledning.
25. marts 2001 - 22:06 #3
Fil er sendt.
Avatar billede susannef Nybegynder
25. marts 2001 - 22:25 #4
Det var da fantastisk :o)
Tak fra Thy, må indrømme at vi ikke er videre tennis-interesserede.
25. marts 2001 - 22:29 #5
Ja, det er lidt smart :-)
Tennis OK - det var nu også badminton :-))
Avatar billede djblues Nybegynder
17. januar 2002 - 10:15 #6
Øhh, flemmingdahl.....
det skulle vel ikke være sådan at jeg også kunne få en kopi af det tilføjelsesprogram du har lavet ......
Hvis jeg kan, så på Email : kjessen@nordicdata.dk
På forhånd TAK
17. januar 2002 - 10:54 #7
Avatar billede djblues Nybegynder
17. januar 2002 - 10:55 #8
TAK, mange gange