Avatar billede kochx Nybegynder
01. marts 2005 - 11:10 Der er 3 kommentarer

Afinstalleret sms client 1.2

Hello

Er det nogen der har løsningen på hvordan man fjerner en sms client version 1.2 fra en NT 4.0 workstation.
Vi skal til at køre med sms2003 og det kræver en anden klient installeret.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
01. marts 2005 - 12:35 #1
c:\winnt\ms\sms\core\cliUnins.exe
Det er Uninstall filen til SMS.
Avatar billede kochx Nybegynder
01. marts 2005 - 12:40 #2
Den mappestruktur har vi ikke. Her ligger MS ude i roden af c:
Kan det være det er version 2.0 du beskriver?
Avatar billede kochx Nybegynder
01. marts 2005 - 12:50 #3
Filen eksistere fo øvrigt heller ikke, glemte jeg vist lige at sige!!!