Avatar billede francko00 Nybegynder
28. februar 2005 - 22:29 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

World OF Warcraft HJÆLP!

er lige kommet ind af døren, har siddet og ventet en halv time på at køre de 4 cd'ere ind og så når jeg prøver at starte spillet:...... Genstarter min computer hele tiden... jeg græder snot!

hvad i alverden kan problemet dog være ? nogen forslag lign. erfaringer ?

computeren ser ud som følger:

amd64 3000+ s939
Asus A8V Deluxe
512mb Kingston ddr400 ram
Vega Radeon 9200se
160 gb hd
120 gb hd
DVD-Brænder

kan det være noget med hardwaren der gør at jegi kke kan spille det ?
Avatar billede kalp Novice
28. februar 2005 - 22:39 #1
Download denne patch
http://games.softpedia.com/get/Patch/World-of-Warcraft-Patch.shtml

Højreklik på Denne Computer.. vælge egenskaber... tryk på avanceret... tryk på indstillinger i Fejl og genoprettelse... fjern hak i genstart automatisk ved fejl
Avatar billede simonvalter Praktikant
28. februar 2005 - 23:06 #2
kig eller spørg også i http://forums.worldofwarcraft.com/board.aspx?forumName=wow-tech-support

der har lige været nogen problemer efter en ny patch.... måske er det det som du er rendt ind i.
Avatar billede francko00 Nybegynder
28. februar 2005 - 23:30 #3
jeggjorde som du sagde og det havde ingen effekt, faktisk var jeg ikke i stand til at patche den fordi patchen fik det hele til at gå i ged, ellers tak for det.

. Frank

Jeg prøver at spørge derinde.. mange tak
Avatar billede kalp Novice
28. februar 2005 - 23:36 #4
genstarter din pc stadig selv efter du har fjernet det hak jeg sagde du skulle fjerne?
Avatar billede francko00 Nybegynder
28. februar 2005 - 23:46 #5
ja :S
Avatar billede francko00 Nybegynder
28. februar 2005 - 23:47 #6
meget mærkeligt
Avatar billede francko00 Nybegynder
28. februar 2005 - 23:48 #7
eller den genstartede ikke, jeg fik et bluescreen der tvang mig til at genstarte
Avatar billede francko00 Nybegynder
28. februar 2005 - 23:58 #8
er gået i gang med at downloade et par patch's og opdatere windows, men nu må jeg nok hellere komme i seng skal op om sølle 5 timer :( ingen WoW til mig i dag...

tak for hjælpen indtil videre, hygsa
Avatar billede simonvalter Praktikant
01. marts 2005 - 12:39 #9
hvilken fejlkode siger den blå skærm?
Avatar billede francko00 Nybegynder
01. marts 2005 - 14:34 #10
fik ikke lige taget nummeret, går videre med projektet nu
Avatar billede blaatand Nybegynder
01. marts 2005 - 23:27 #11
Hvis du får en fejlkode, så skriv den evt 0x800etellerandet plejer og kunne indikere en retning hvor problemet ligger.
Avatar billede francko00 Nybegynder
05. marts 2005 - 17:50 #12
hey undskyld jeg er så langsom, har fået det til at virke... bare en lille opdatering af ATI's gfx driver... heh fedt spil!

hvis nogen vil have nogen point for deres hjælp så smid et svar :D

Hygge
-Frank
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. marts 2005 - 18:11 #13
nej jeg springer over.
Avatar billede kalp Novice
05. marts 2005 - 18:14 #14
Samme med mig... ramte ikke helt pletskud her:)
Avatar billede francko00 Nybegynder
11. april 2007 - 21:47 #15
lukker spørgsmål.... skriv mig hvis nogen vil gøre krav på point