Avatar billede lht Nybegynder
28. februar 2005 - 12:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flere pc'ere på samme opkobling

Hej alle sammen.

Kan det lade sig gøre at koble flere pc'ere på den samme internetopkobling uden af skulle anskaffe sig flere ip-adresser.

LHT
Avatar billede hmortensen Nybegynder
28. februar 2005 - 13:00 #1
Ja, ved at bruge en router, som laver et internt netværk, hvorved all PC'ere på dette netværk vil forbinde til internettet gennem routeren, og derved samme IP.
Avatar billede lht Nybegynder
28. februar 2005 - 13:07 #2
Kan der være problemer med at spille på nettet hvis alle pcerne har samme ip adresse
Avatar billede hmortensen Nybegynder
28. februar 2005 - 13:08 #3
Ikke hvad jeg kender til
Avatar billede lht Nybegynder
28. februar 2005 - 13:11 #4
er det svært at sætte en router op?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
28. februar 2005 - 13:14 #5
Nej, de fleste routere til privat brug kører så snart de er sat til.
En router med indbygget switch (så der kan sættes flere til), kan erhverves for kr. 300-500.
Avatar billede lht Nybegynder
03. juni 2005 - 10:15 #6
lukket