Avatar billede skippie Nybegynder
28. februar 2005 - 09:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tastatur problem på 2 HP Compaq maskiner

Jeg sidder med 2 HP Compaq maskiner som, egentlig virker fint nok..

Problemet er bare at kunden skal kunne bruge genvejstaster i XAL Concorde men hvis man trykker f.eks. CTRL+ALT+F4 virker det ikke..
De fire første F taster virker simpelthen ikke hvis du trykker CTRL+ALT..

Vi har prøvet at udskifte med et andet tastatur men det var nøjagtig samme fejl, på begge maskiner..

Nogen der har den ringeste idé om hvad det kan være? Computerne er helt ens og det er præcis samme "problem"..
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
28. februar 2005 - 10:53 #1
Har du opsat tastaturet? (fortalt pc at det er et 101/102 dk eller hvad slags det ellers er)kender ikke så meget til concorde, men vil tro det er et spørgsmål om opsætning enten på selve pc eller i concorde.
Avatar billede skippie Nybegynder
28. februar 2005 - 13:58 #2
Det er hele Windows der ikke reagere på CTRL+ALT+F4, men ja - de er installeret korrekt.
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
28. februar 2005 - 15:40 #3
Det er et sofwareproblem, men hvor det ligger kan jeg ikke umiddelbart svare på. Skal spørge, når min concordekollega vender tilbage, han er desværre syg idag.
Jeg kan ikke huske om der er noget bios opsætning evt?
Avatar billede skippie Nybegynder
07. marts 2005 - 10:27 #4
Nå - ingen umiddelbare svar så nu får vi lavet en sag på den hos HP.
Lukker og slukker.